A nyári, kora őszi idegenforgalmi szezonban megszaporodnak a fogyasztóvédelmi hatósághoz a légi utasok jogaival kapcsolatban érkező bejelentések, megkeresések. Előfordulhat, hogy az indulás napján, a repülőtéren szembesülnek az utasok a légi járat törlésével, késésével, vagy a leszállás után azzal, hogy a feladott poggyász nem érkezett meg az úti céljukra.
A légitársaságok által kötelezően megteendő lépéseket, az utasokat megillető jogokat foglaljuk össze, továbbá hasznos tippeket is olvashat a panaszkezelési tapasztalatok alapján részletes tájékoztatónkban, ITT.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.