A nyári, kora őszi idegenforgalmi szezonban megszaporodnak a fogyasztóvédelmi hatósághoz a légi utasok jogaival kapcsolatban érkező bejelentések, megkeresések. Előfordulhat, hogy az indulás napján, a repülőtéren szembesülnek az utasok a légi járat törlésével, késésével, vagy a leszállás után azzal, hogy a feladott poggyász nem érkezett meg az úti céljukra.
A légitársaságok által kötelezően megteendő lépéseket, az utasokat megillető jogokat foglaljuk össze, továbbá hasznos tippeket is olvashat a panaszkezelési tapasztalatok alapján részletes tájékoztatónkban, ITT.
Az autóiparból áthozott LEAN-mentalitásra alapozó szemlélettel tíz ország piacát hódította meg sikerrel a WKS Duna Polska. A júniusi Hónap Mérnökeként Csikós Gáborral, a többek között hidakhoz, alagutakhoz és nagyméretű darurendszerekhez is kulcsfontosságú acélszerkezeteket gyártó cég vezetőjével beszélgettünk.