Óriási sikerrel robbant be a Ruhacsúszda a sharing economy hazai piacára! A VI. MindsetMeetup-on, ahol open-minded fiatalok és vállalkozók találkoznak, a Ruhacsúszda pitch-je nemcsak figyelmet keltett, hanem valódi lendületet adott a közösségi ruhamegosztásnak. A Brancson indított közösségi finanszírozási kampányuk egy pillanat alatt túllépte a 100%-ot, es ez még csak a kezdet - derül ki a SeasonPack/Ruhacsúszda lapunkhoz eljuttatott közleményéből.
Nem csoda, hogy a befektető "cápák" is meglepődtek a nyitómondaton: „Ha holnaptól leállna a ruházati termelés, még akkor is hat generáción keresztül tudnánk öltöztetni a világ teljes lakosságát.”
A statisztikák pedig döbbenetesek: egy átlagos felnőtt évente 15 kg ruhát vásárol, de ennek 60%-át alig vagy soha nem hordja. A Vinteden ma csak Magyarországról 90 millió ruhadarab vár új gazdára – és akkor a gardróbok mélyén lapuló, alig hordott darabokról még nem is beszéltünk.
Mi is ez pontosan? Egy automatizált, közösségi ruhatármegosztó rendszer, ahol a jó minőségű ruhákat egymás között cserélhetjük.
A közösségi ruhatár körforgása végre elérte a felnőtt piacot is! A kampány sikeres, a közösség épül!
03.08-ig kedvezményesen a Brancs oldalán >> https://brancskozosseg.hu/divat-szepsegapolas/ruhacsuszda-forgassuk-egyutt-a-ruhatarakat-2, ezt követően pedig a Ruhacsúszda oldalán >> https://ruhacsuszda.hu/elofizetes/
Polgár-Zsilák Anita, a Ruhacsúszda alapítója bejelentette: az első közönségtalálkozót egy exkluzív wellness és edukációs hétvégével ünneplik Zsámbékon, a Szépia Wellness Szállóban. Ez az a pillanat, amikor érdemes csatlakozni! Legyél te is részese a fenntartható divat új hullámának – egyszerűen, kényelmesen és közösségben!
A közönségsikeren túl a pitch “cápák” között ülő Balogh Petya így nyilatkozott:
„Annyira drukkolok, annak, hogy ez sikerüljön! Ez az egyik olyan vállalkozás, aminek őszintén kívánom, hogy ezen a piacon fogást találjatok, mert nem triviális rajta fogást találni! De hogy egy gyors kitekintőt adjak: A múltkor Bordóban jártunk a feleségemmel, és a főutcán sétálva azt láttuk, hogy a legnagyobb divatházak között voltak a használtruha-üzletek is. Ott már ugyanolyan menőnek tartják használt ruhát hordani, mint bármelyik nagy márkát. Azt kívánom, Magyarország is jusson ide! Úgyhogy nagyon klassz amit csináltok! Szurkolok Nektek!”
Polgár-Zsilák Anita, a Ruhacsúszda alapítója kiemelte, "elképesztően inspiratív és felemelő volt a Mindset Meetup közönsége előtt pitchelni! Nyitott, fiatal, agilis és nagyon tudatos, támogató közönség! Felemelő volt találkozni, beszélgetni a Ruhacsúszda felnőtt tagságának első generációjával! Hálás köszönet, nekik és a szervezőknek is!"