Jogszabályváltozás miatt a Széchenyi Pihenő Kártya (SZÉP-kártya) kibocsátóknak szerződést kell kötniük minden kártyabirtokosukkal, ezért idén ősszel valamennyi OTP SZÉP kártyabirtokos megkapja szerződését elektronikus vagy postai úton - közölte a kártyakibocsátó csütörtökön az MTI-vel.
Tájékoztatásuk szerint az OTP SZÉP-kártya szerződéseket tértivevényes levélben postázzák, de a korábban az OTP portálokon, vagy az egyéb csatornákon regisztrált ügyfelek részére e-mailben érkezik majd a szerződéses ajánlat. A kártyabirtokosoknak csak át kell venniük a levélben kiküldött szerződést, vagy követni az e-mailben kapott lépéseket, más teendőjük nincs.
A szerződés a kézhezvételtől számított 15 napot követően automatikusan elfogadottnak minősül, tehát azt sem aláírni, sem visszaküldeni nem kell.
Felhívták a figyelmet arra, hogy a dokumentumot azért érdemes átvenni, mert 2019. január 5-e után a munkáltatók csak azoknak tudnak juttatást utalni az OTP SZÉP-kártyákra, akik átvették a szerződésüket. A kártyákra 2019. január 5. előtt töltött egyenlegek továbbra is felhasználhatóak maradnak a korábbi szabályok szerint, de új feltöltést már csak a szerződéssel rendelkező ügyfelek kapnak jövő év elejétől.
Közölték: a szerződés alapján az OTP Pénztárszolgáltató valamennyi kártyabirtokosa számára díjmentesen megnyitja a zsebenként egy, tehát összesen három egyedi fizetési számláját.
A jogszabályváltozás miatt szükséges szerződéskötés nem érinti a meglévő egyenlegeket és a plasztikokat, azokkal továbbra is a megszokott módon fizethetnek a kártyabirtokosok az elfogadóhelyeken. Emellett a változások nem érintik az elfogadóhelyeket, a kártyabirtokosok a meglévő kártyáikat és juttatásaikat a megszokott módon használhatják az OTP Szép-kártya több mint 33 000 elfogadóhelyén.