Nyolc pályázati anyaggal is Gyémánt minősítést szerzett a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület Siófok részére az Országos Városmarketing pályázaton, így a sok elismerés összegzéseként elnyerte az idei évben a Marketing Fővárosa címet.
A Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a települések fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketing tevékenységre, hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, elismerje, díjazza a szakmailag legjobb megoldásokat. Idén 76 nevezés érkezett 23 várostól, és a pályázó szervezetek 7 kategóriában nevezhettek.
A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület tavaly 6 díjat nyert a városnak, az idei elismerésekkel pedig az Országos városmarketing díj ranglistán felkerült az előkelő 4. helyre.
Siófok számára 2018 egy nagyon különleges év, hiszen idén ünnepli várossá avatásának 50. évfordulóját, a jubileumi évben így ennél szebb elismerést nem is kaphatott volna a város.
A nyolc elismert pályamű között a tavalyi rendezvények marketing kommunikációját értékelték. Gyémánt díjas lett rendezvény-esemény kategóriában a Kálmán Imre Kulturális Központ által szervezett Bor és Kenyér ünnepe és a Halfesztivál, valamint a Fürdőegylet rendezvénye, a Borpart és Fröccs Feszt marketing kommunikációja. A rendezvények mellett a város arculatát is értékelték, amely az Ezerarcú Siófok nevet kapta. Elismerésben részesült a Szabadtéri Vendéglátók és Kézművesek Egyesületének kis költségvetésű kampánya a Farsangi Toros Party, és a Balatuning Egyesület Nyúl-, Mikulásfutamának és Tökös futásának kommunikációja Vigyázz, kész, sport – Siófok célba ér névvel. Gyémánt díjat nyert a város külső és belső kommunikációs megoldása is. Az idei év fődíjasa, Siófok városa lett, így ezentúl viselheti a „Marketing Fővárosa 2018” kitüntető címet.
A negyedik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára május 30-án került sor, melyen Siófok díját Stadler- Szentpéteri Ildikó, a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület vezetője és Bárkányi Bianka, marketing munkatárs vette át. A díjátadóra a siófoki Fürdőegylet csapatát a Siófoki Közös Önkormányzati Hivatal képviseletében Mezőfi Józsefné bizottsági elnökasszony is elkísérte.
- Nagyon nagy megtiszteltetés volt átvenni a Marketing Fővárosa díjat Siófok város részére, hiszen ezzel elértük a célunkat, tudatos és egységes marketing kommunikációval, melyet a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület a Siófoki Önkormányzattal szorosan együttműködve végez a városok versenyében egy előkelő helyre pozícionáltuk Siófokot. Bizonyítottuk, hogy valóban „Itt kezdődik a Balaton”! - nyilatkozta Stadler-Szentpéteri Ildikó a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület vezetője.
Az épülettömbök elhelyezkedése kiemelt városképvédelmi jelentőséggel bír; a történeti homlokzatok megőrzik eredeti arculatukat, visszaállítva a régi színezésüket.